Levering

Bezorgprocedure meubilair:
• De planning neemt contact met je op voor het afstemmen van een leverdatum en tijdsindicatie van bezorging.
• De bezorging wordt doorgaans uitgevoerd door eigen transport.
• Meubilair wordt op begane grond geleverd.
• Plaatsing op etage dient vooraf besproken te zijn.

Bezorgprocedure overige:
• Pakketten worden bezorgd via een pakketdienst. De Tol werkt voornamelijk met GLS. De exacte levertijd is afhankelijk van de actuele voorraad van het door jouw bestelde artikel.
• De pakketdiensten bezorgen alleen op werkdagen. De zending wordt maximaal twee maal aangeboden.
• Wanneer je pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, ontvang je een kennisgeving, waarop vermeld staat waar je het pakket af kunt halen.
• Je kunt de zendingen volgens middels het Track& Trace systeem. Vraag per e-mail jouw pakketcode op.
• Pakketten worden bezorgt tot aan de eerste deur van het gebouw. Het verdere vervoer in het gebouw of de woning dien je zelf te verzorgen.
• Bij bestellingen van meerdere artikelen kan het voorkomen dat je meerdere deelzendingen ontvangt.

Betaling

In de webshop kun je kiezen uit twee mogelijkheden van betaling:

Bankoverschrijving:
De bankoverschrijving is een betaalmethode waarbij je als klant het initiatief heeft. Je geeft opdracht tot het overboeking van het geld van jouw rekening naar die van De Tol b.v.

Onze bankgegevens zijn:
BAN nummer: NL33RABO 0167.8171.24
BIC Code: RABONL2U

Betaling achteraf:
Voor terugkerende of vaste klanten is de mogelijkheid om te betalen na levering. Je ontvangt per email een factuur. De betalingstermijn in 14 dagen.