Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Retourneren
  • Afrekenen
  • Klachten

Bestellen
1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webshop en op de homepage vindt u aan de bovenzijde de functionaliteit “Ik ben op zoek naar”. Hier kunt u een https://www.acheterviagrafr24.com/viagra-100mg-prix-en-pharmacie/ zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. In het verleden heb ik een product gekocht, maar kan hetzelfde product niet meer vinden in de webshop?
Het is mogelijk dat er artikelen ontbeken in de webshop. Indien u in het verleden een product heeft gekocht, kunt u telefonisch of per e-mail navragen of het product nog in de collectie is. Bij voorkeur met artikelnummer/factuurnummer of foto van het product.

3. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button “Bestel”. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst.

4. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm ziet u “Bekijk winkelwagen”.  Of u klikt op het icoon rechtsboven

u gaat dan direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

5. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje te klikken in de kolom voor dit product. Daarna klikt u op “winkelwagen bijwerken”. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “Aantal”. Als u daarna op “winkelwagen bijwerken” klikt, worden de juiste prijzen getoond.

6. Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. U kunt klant worden door bij uw bestelling uw adresgegevens in te voeren.

7. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

8. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op voor meer informatie.

9. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op voor meer informatie.

10. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, u kunt vanuit België bestellen.Voor bestelling en/of levering naar andere landen kunt u contact met ons opnemen.

Bezorgen
1. https://www.acheterviagrafr24.com/acheter-viagra-sans-ordonnance/ Wat zijn de levertijden?
Afhankelijk van het soort producten. De gemiddelde levertijd van meubilair en speelhuizen is 6-8 weken. De andere producten worden geleverd binnen 5-10 werkdagen, tenzij niet voorradig of anders vermeld.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. GLS of TNT Post probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor/ GLS Depot afhalen.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
Voor Nederlandse klanten worden de verzendkosten berekend over uw totale bestelling en bedraagt € 15,00 bij een bestelling onder de € 150,00. Als u in de winkelwagen op “doorgaan naar afrekenen” klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling. Voor bepaalde artikelen gelden afwijkende verzendkosten. Deze verzendkosten kunt u zien bij uw bestelling.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

5. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja, dit is mogelijk.

Retourneren
1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Retourzendingen na afname zijn slechts toegestaan, indien de producten compleet, onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd alsmede indien De Tol de klant daartoe zijn uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming heeft verleend.

Betalen
1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op twee manieren betalen: via iDEAL of via vooruitbetaling.

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Wat is vooruitbetaling?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer. Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen.

4. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

Klachten
1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice.